پارک دالغا بیچ در باکو

باکو بعنوان بزرگترین شهر و پایتخت جمهوری آذربایجان دارای جاذبه های توریستی فراوانی میباشد، این شهر سالانه پذیرای گردشگران فراوانی است. پارک دالغا بیچ در باکو یکی از جاذبه های این شهر است که طرفداران زیادی در باکو دارد.برای کسب اطلاعت بیشتر با ما باشید.


خصوصیات پارک دالغا بیچ در باکو

پارک دالغا بیچ در باکو در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد که دارای امکاناتی از قبیل استخر بزرگسالان و بچه ها ،سرسره آبی ، رستوران و… می باشد.پارک آبی دالغا بیچ باکو زمینی به مساحت 68 هزار متر مربع با 12 هزار متر مربع فضای آبی و دارای هفت استخر متصل طراحی شده است همچنین 700 متر مربع استخر اختصاصی کودکان نیز برای آن در نظر گرفته شده است.علاوه بر آن کلیه ورزشهای آبی و استخر های اختصاصی وی آی پی نیز در مجموعه در نظر گرفته شده است.این مجموعه دارای کلوپ کودکان ، کلوپ جوانان ، کلوپ شبانه ، چندین رستوران آذری و فرنگی ، پاب و بار ، ساحل اختصاصی دریا و پلاژ می باشد.شما میتوانید با انتخاب تور لحظه آخری باکو نهایت لذت را از این مجموعه ببرید.

پارک دالغا بیچ در باکو 2

امکانات پارک دالغا بیچ در باکو

پارک ابی دالغا بیچ باکو یکی از معروف ترین و کامل ترین پارک آبی های باکو بحساب می آید. همانطور که عکس های پارک آبی دالغا بیچ باکو را مشاهده میکنید، استخرهای گوناگون و سالن های متفاوتی دارد. سالن های مخصوص بانوان، استخر مخصوص بانوان، سالن های خصوصی برای سرو غذا، استخر مخصوص بزرگسالان و کودکان، استخر موج دار و جت اسکی که از تفریحات مورد علاقه گردشگران تور باکو در این پارک است.پارک دالغا بیچ در باکو 3

همینطور رستوران ها و کافه هایی برای استراحت شما در نظر گرفته شده با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه تا همه ی توریست و گردشگرها بتواند از این پارک آبی بازدید و لذت ببرد.

تاریخ شروع تفریحات در پارک دالغا بیچ

تاریخ شروع به فعالیت پارک آبی باکو از اواسط خرداد یعنی شروع گرما ما و تا پایان شهریور فعال می باشد.پارک آبی باکو یکی از پارک های آبی مطرح در باکو می باشد که همه ساله با آغاز فصل گرما شروع به فعالیت میکند.

پارک دالغا بیچ در باکو 4

موقعیت پارک دالغا بیچ

پارک دالغا بیچ در باکو در فاصله ۴۰ کیلومتری از شهر باکو و به موازات ساحل دریای خزر احداث شده که پذیرای توریست های فراونی میباشد.پارک دالغا بیچ در باکو5

آدرس پارک آبی

آدرس: آذربایجان، شهر باکو، ساحل شمال شرقی، منطقه سکونتگاهی مردکان

شما میتوانید با رزرو تور ارزان باکو از تفریحات این پارک نهایت لذت را ببرید.

منبع

Lasttour

پارک دالغا بیچ در باکو