با ویزاهای لیبل معتبر آشنا شوید.

آن دسته از افرادی که قصد سفر به قاره اروپا و یا حوزه شنگن را دارند و میخواهند نسبت به اخذ ویزای شنگن اقدام کنند،بهتر است که یک تاریخچه سفر برای خود ایجاد کنند.در واقع این خیلی خوب است که ویزاهای لیبل معتبر از کشورهای معتبر در پاسپورت آن ها موجود باشد تا شرایط اخذ ویزای شنگن برای آن ها راحت تر باشد.ما در اینجا قصد داریم چند کشور معتبر را به شما معرفی کنیم که با داشتن ویزای این کشورها میتوانید شرایط بهتری در هنگام اخذ ویزای شنگن داشته باشید.

تصویر یاز ویزای نیجریه در ویزاهای لیبل معتبر

1.کشور سنگاپور

سنگاپور یکی از بهترین و معتبرترین کشورهای آسیای است.کشور سنگاپور،نامی بسیار فراتر از جاذبه های توریستی منحصر به فرد و دیدنی های آن است این کشور به دلیل رشد روز افزون خود در زمینه مختلف مانند :تجارت،تحصیل،توریسم و …. هر سال،شاهد حضور اتباع خارجی از کشورهای مختلف است.به همین منظور بهتر است بدانید که برای سفر به این کشور،نیاز به داشتن ویزای سنگاپور است.ویزای این کشور بسیار معتبر بوده و میتواند در هنگام اخذ ویزای شنگن،ویزای کانادا و سایر کشورها به شما کمک کند.لازم بذکر است که شهرواندان سنگاپور میتوانند بدون ویزا به 160 کشور جهان سفر کنند.

2.کشور کره جنوبی

کره جنوبی (한국، 韓國 هنگک)، رسما جمهوری کره (대한민국، 大韓民國 Daehan Minguk) یک کشور در شرق آسیا است. کره جنوبی، در نیمه جنوبی شبه جزیره کره با شمال کره شمالی، در غرب با کشور چین و و جنوب شرق با ژاپن هم مرز است.این کشور دارای صنعت بسیار پیشرفته و جاذبه های توریستی فروانی است.اما اگر قصد دارید به این کشور سفر کنید،باید نسبت به اخذ ویزای کره جنوبی اقدام کنید.این کشور نیز مانند سنگاپور دارای پاسپورت و ویزای معتبر است که شهروندان آن میتوانند بدون ویزا به 160 کشور دنیا سفر کنند.

3.کشور ژاپن

مسلما هر کسی نام کشور ژاپن را شنیده است.کشوری که دارای مردمی سخت کوش و تکنولوژی پیشرفته است.این کشور علاوه بر صنعت و تکنولوژی که معمولا برای تجار مناسب است،دارای جاذبه های توریستی فراوان است.اما باید بدانید که برای سفر به این کشور باید نسبت به اخذ ویزای ژاپن اقدام کنید.ویزای ژاپن نیز بسیار معتبر بوده و شهروندان این کشور میتوانند تنها با اختیار داشتن پاسپورت خود و بدون ویزا،به 159 کشور دنیا سفر کنند.

4.کشور مالزی

اگر چه سفر به کشور مالزی برای ایرانیان به مدت 14 روز اقامت،نیاز به ویزا ندارد.اما پیشنهاد ما این است که در صورتیکه نیاز به ویزاهای لیبل معتبر دارید،نسبت به اخذ ویزای بلند مدت مالزی اقدام کنید.این ویزا نیز به شما کمک کند.این نوع ویزا بیشتر برای افرادی توصیه میشود که یکبار در یکی از سفارت های حوزه شنگن،ویزای آن ها ریجکت شده است و برای اینکه دوباره میخواهند نسبت به اخذ ویزای شینگن یا ویزای کانادا اقدام کنند.شهروندان مالزی نیز میتوانند بدون ویزا به 155 کشور دنیا سفر کنند.

5.هنگ کنگ

هنگ کنگ (香港 Heūng Góng در کانتونی، به معنای معبد شگفت انگیز) یک منطقه اداری ویژه (SAR) از جمهوری خلق چین است.امروز، مستعمره سابق بریتانیا مقصد مهم گردشگری برای مردم چین و سراسر جهان شده است.اگر شما نیز قصد دارید به قصد سیاحت یا تجارت به این کشور سفر کنید،باید نسبت به اخذ ویزای هنگ کنگ اقدام کنید.شهروندان هنگ کنگ نیز میتوانند بدون ویزا به 145 کشور سفر کنند.

6.کشور تایلند

کشور تایلند یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی است که هر سال گردشگران زیادی از سراسر جهان به آن سفر میکنند.این کشور دارای جاذبه های توریستی فراوانی است که هر چقدر هم در شهر های مختلف آن گشت و گذار کنید،باز هم وقت کم خواهید آورد.اما برای سفر به تایلند باید نسبت به اخذ ویزای تایلند اقدام کنید.سفر به تایلند در کنار سفرهای دیگر شما نیز میتواند نشانگر این باشد که کثیر السفر هستید.

7.فیلیپین

فیلیپین (Philippines) یک مجمع الجزایر در جنوب شرقی آسیا است و بسیاری از سواحل شگفت انگیز دنیا در این کشور واقع شده است.این کشور دارای جاذبه های طبیعی و توریستی فروانی است که برای استراحت مناسب است.اما برای سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزای فیلیپین خواهید داشت.

با داشتن ویزاهای لیبل معتبر ،درصد اخذ ویزای شینگن،ویزای کانادا و یا سایر کشورهایی که به سختی ویزا ارائه میدهند بالا خواهد بود.

موفق باشید.

منبع : ویزاتک