آکواریوم پاتایا

در سفر به تایلند و زمانی که در شهر ساحلی پاتایا هستید دیدار از جهان زیر آب و آکواریوم پاتایا را هرگز از دست ندهید. آکواریوم پاتایا یکی از بی نظیرترین جاذبه های این شهر میباشد.در این مطلب شما میتوانید دانسته های خود را در خصوص این آکواریوم افزایش دهید.


خصوصیات آکواریوم پاتایا

آکواریوم پاتایا با ظرفیت ۳٫۸ میلیون لیتر آب یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان محسوب می شود که دنیایی متفاوت زیر آب را به بازدید کننده های تور تایلند نمایش میدهند.۵۰۰۰جانور آبزی در ۲۰۰گونه متفاوت در دنیای زیر آب پاتایا Underwater World Pattaya زندگی می‌کنند این آبزیان شامل؛ کوسه، سمور دریایی، سفره ماهی، حیوانی با صفات کوسه ،سفره دریایی و ... میشوند.

آشنایی با آکواریوم پاتایا

آکوواریوم پاتایا به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تایلند، دارای حوضچه هایی است که می توانید از نزدیک پوست کوسه بامبو، خیار دریایی، لاک پشت ها، سفره ماهی خالخالی، ستاره دریایی و خرچنگ را لمس کرد و از نمایش غذا دادن به ماهی ها لذت برد.

حوضچه های موجود در آکواریوم پاتایاحوضچه های موجود در آکواریوم پاتایا


همچنین در آکواریوم پاتایا می توانید با لباس غواصی در کنار لاک پشت ها و دیگر حیوانات دریایی شنا کنید و یا غذا دادن به ماهی ها را تجربه کنید. ویترینی از صخره های رنگارنگ، مرجان ها، گیاهان دریایی همزیست، شقایق و ماهی های رنگارنگ نیز در این مجموعه وجود دارد که بسیار زیبا و دیدنی است، شما می توانید با انتخاب تور تایلند و سپس سفر به این کشور از جذابیت های این آکواریوم نهایت لذت را ببرید.

تونل شیشه ای آکواریوم پاتایا

در آکواریوم پاتایا ، صخره های رنگارنگ، مرجان ها، شقایق های دریایی، ماهی های رنگارنگ و ریز نمایان می‌شوند، تونل شیشه ای قسمتی است که میتوانید از این مجودات بازدید کنید ،آکواریوم در اواسط راه به بیشترین عمق خود می رسد، بالای سرتان را نگاه کنید، حتما یک کوسه بسیار بزرگ از بالای سر شما عبور خواهد کرد.


تونل شیشه ای آکواریوم پاتایا

همینطور که به جلو می‌روید با حیوانات دریایی که در اعماق بسیار زیاد آب زندگی می کنند، آشنا می‌شوید.

چگونه به دنیای زیر آب پاتایا برویم؟

در امتداد بزرگراه سوخومیت حرکت کنید، حتما مرکز خرید تسکولوتوس را که در قسمت جنوبی پاتایا است مشاهده می‌کنید، ۲۰۰ متر بعد از آن، به دنیای زیر آب پاتایا خواهید رسید.

ساعت کار آکواریوم پاتا

آکواریوم بزرگ پاتایا از ۹ صبح درهای خود را به روی بازدیدکنندگان می گشاید و تا ۶ عصر باز است اما آخرین گروه ساعت ۵:۳۰ می توانند وارد این مکان شوند..

قیمت بلیط آکواریوم پاتایا

مبلغ ورودی برای بزرگسالان ۵۰۰ بات و برای کودکان ۳۰۰ بات می باشد. برای تهیه بلیط علاوه بر محل فروش در دنیای زیر آب می تواند به خدمات گردشگری هتل های پاتایا مراجعه کرده و برای زمان مورد نظر خود بلیط خریداری کنید.

شما میتوانید با انتخاب و رزرو تور تایلند از دیدنی های این مجموعه بازدید کرده و نهایت لذت را ببرید.

منبع

Sadrgasht

aftabtravel

badsagroup