بازار دودلفین درگهان

جزیره قشم یکی از جزایر استان هرمزگان است که به‌عنوان بزرگترین جزیره ایران و خلیج‌فارس در تنگه هرمز قرار دارد.این جزیره دارای جاذبه های گوناگونی است یکی از این جاذبه ها بازار دودلفین درگهان میباشد.شما میتوانید با مطالعه این مطلب اطلاعات فراوانی راجع به این مرکز خرید کسب کنید.


آشنایی با بازار دودلفین درگهان

بازار دودلفین درگهان از معروفترین و معتبر ترین مراکز خرید قشم است که در چند ساله گذشته از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. بازار دودلفین درگهان در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید و به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید قشم انتخاب شده است. بازار دودلفین با زیر بنایی بالغ بر ۲۰۰۰۰ متر مربع در ۶ طبقه و ۷۲۰ غرفه تجاری یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جزیره قشم است.

تصویری از ساختمان بازار دودلفین درگهان

تصویری از ساختمان بازار دودولفین درگهان

این مجموعه بزرگ دارای واحد های اداری از جمله مدیریت ها و واحد های پشتیبان و … می باشد. بازار دودلفین در موقعیت مشرف به آب های خلیج فارس قرار دارد که این موضوع یک شرایط عالی را برای گردشگران تور قشم مهیا کرده است.

معماری بازار دودلفین درگهان

بازار دودلفین درگهان به واسطه پل معلقی که در جداره میانی دارد به بخش دیگر آن متصل می شود که خریدارن و گردشگران تور قشم بتوانند از امکانات هر دو مجموعه بهره مند شوند. در یک سمت رستوران ها، کافه ها، فست فود های متعددی برای مسافران و خریدارن وجود طراحی شده است. رستوران دو دلفین درگهان یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین رستوران های قشم با انواع غذاهای ایرانی، دریایی، ایتالیایی، چینی و …شامل میشود.

تصویری از پل میان بازار دودلفین درگهان+

تصویری از پل میان بازار دودلفین درگهان

از ویژگی های دیگر این بازار می توان به ارتفاع کم آن و داشتن طبقات منفی اشاره کرد که با توجه به معماری منطقه شرایط مناسب تری را برای بازدید کننده ها ایجاد می کند.

محتوای داخل بازار دودلفین درگهان

بازار دودلفین به دلیل داشتن واحد های عمده فروش و جزئی فروش را در کنار هم باعث شده است که این بازار از قیمت های مناسبی برخوردار باشد.همچنین به دلیل پوشش دادن تمام اجناس به شکل های مختلف، این بازار برای خرید عموم و گردشگران تور قشم مناسب است.

بازار دودلفین درگهان دارای پوشاک زنانه و مردانه، صرافی، محصولات ارایشی و بهداشتی، محصولات گریم، لباس های راحتی، کیف و کفش، عینک دودی و ساعت، سیسمونی، اسباب بازی کودکان، لوازم کاری قایق، عطر و ادکلن، عرضه دمپایی و صندل، شال و روسری، لباس های بچه گانه، رنت کار، لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم عروس، تزئینی و لوازم لوکس، بورس انواع گل و گیاه، لوازم ورزشی، شرکت های هواپیمایی و بازرگانی و …

تصویری از داخل بازار دودلفین درگهان قشم

این بازار دارای برند های معتبر و جهانی است، این برند ها در سراسر بازار پخش هستند و در کنار اجناس دیگر بازار به خریداران عرضه می شوند. شما می توانید از برند هایی همچون آدیداس، نایک، پوما، پرنس، نزونی، کت، فیلیپس، محصولات سون و … خریداری کنید.

امکانات بازار دودلفین درگهان

بازار دودلفین درگهان برای راحتی گردشگران تور قشم خدماتی را در این بازار تعبیه کرده است که شامل:

پله برقی، تهویه هوای مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، اعلام و اطفای حریق، آسانسور های نفر بر و باربر، پارکینگ، رستوران و فست فود، تریا و کافی شاپ، نورپردازی، فضاهای مکث و استراحت داخل مرکز خرید، دارای درب های ورودی متعدد و سیستم دوربین های دیجیتال و …

موقعیت بازار دودلفین درگهان

مجتمع دو دلفین در محله ی درگهان در جزیره قشم است که از مرکز قشم ۱۲ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس بازار دو دلفین درگهان

قشم، درگهان، مجتمع دو دلفین

شماره تماس این مجموعه : ۳۵۲۷۱۰۱۴-۰۷۶

منبع

بازار دودلفین قشم